• Eylül 19, 2019

KADIN HASTALIKLARI ve DOĞUM UZMANI – Op. Dr. Ümmügülsüm SOYTÜRK

1972 yılında Polatlı’da doğdu. İlk, orta ve lise öğrenimini Polatlı’da tamamladı. 1997 yılında Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi’nden mezun oldu. İlk uzmanlık sınavında Başkent Üniversitesi Kardiyoloji Bölümü’nü kazandı. Kısa kardiyoloji deneyiminin ardından 1998 yılında tekrar Tıpta Uzmanlık Sınavı’na girdi ve Türkiye birincisi olarak ilk tercihi olan Zekai Tahir Burak Kadın Sağlığı Eğitim ve Araştırma Hastanesi Kadın Hastalıkları ve Doğum Bölümü’nü kazandı. 2002 yılında, kadın doğum uzmanı olduktan sonra New York Brooklyn Methodist Hospital’da kapalı cerrahi üzerine eğitim aldı.

Yozgat Sorgun Devlet Hastanesi’ndeki mecburi hizmetinin ardından Ankara’da çeşitli özel hastanelerde görev yaptı. 2014 yılında Dr. Soytürk adında hizmet veren kendi yerini kurdu.  Halen, Dr. Soytürk’te fizik tedavi ve rehabilitasyon uzmanı olan kardeşi Dr. Yasemin Soytürk ÖZSEREN ve Dermatoloji doktoru Uzm. Dr. Züleyha SOYTÜRK AŞIK çalışmaktadır. Op. Dr. Ümmügülsüm Soytürk 3 çocuk annesidir.

Dr. Soytürk’te Kadın Hastalıkları ve Doğum üzerine vajinismus seansları, cinsel terapi, rutin gebelik takibi, gerekli tüm laboratuvar testleri, NST takibi, gebe hastaların sağlıklı bir şekilde doğum sürecine hazırlanması, rutin jinekolojik muayene, pap smear testi, spiral uygulama, implant uygulama, yasal sınırlar içinde çeşitli küretaj işlemi, minör genital estetik işlemleri yapılmaktadır. Rahim ağzı kanserinde %90 suçlanan HPV virüsü ile ilgili tarama ve uygun olan hastalarda aşılama ile ilgili bilgilendirme yapılmaktadır.

Doğum ve jinekolojik ameliyatlar için Dr. Soytürk’ün anlaşmalı olduğu özel hastaneler kullanılmaktadır. Bu hastanelerden bazıları Memorial Hastanesi, HRS Hastanesi, Koru Hastanesi, Bayındır Hastanesi, Mesa Hastanesi, Medicana Hastanesi, Güven Hastanesi, Acıbadem Hastanesi’dir.

Sağlığınızı korumak, sağlığınızı devam ettirmek ve hastalıkta şifa bulmanıza aracı olmak için yanınızdayız.

Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı