Evde Vajinismus Tedavisi

Vajinismus Nedir?

Vajinismus, vajinaya cinsel ilişki denemesi sırasında penisin girişini engelleyen ya da tampon koymaya müsaade etmeyecek şekilde gelişen vajinal kasların sıkışması veya kasılmasıdır.

Vajinismus Dereceleri Nelerdir?

Vajinismus, 5. Derecede incelenir. Bu dereceler ilişkiye girebilme oranları ve bu denemeler sırasında yaşanana ağrı ve acıyı nitelendirir. En hafif derecede kısıtlı bir giriş sağlanıyorken, en şiddetli derecede hastanın tüm vücudunu kasacak kadar ağır bir durum yaşanabilmektedir.

Birincil ve İkincil Vajinismus Nedir?

Vajinismusla kişi ilk ilişki denemesiyle birlikte karşılaşıyorsa birincil vajinismus, kişi normal ilişki yaşayabiliyorken herhangi bir nedene bağlı olarak ilişki yaşayamayacak konuma gelirse ikincil vajinismus olarak nitelendirilir.

Yukarıdaki bu bilgiler ışığında Vajinismus olduğunu anlayan kişi tedavi için çözüm aramaya başlamaktadır. Tedavi için doğru hekim seçimi oldukça önemlidir. Dolayısıyla hastalar oldukça detaylı arayış içine girmektedir. Bazı hastalar tedaviyi gerçekleştirecek uzman doktoru bulduğunda farklı şehirlerde olabilmektedir. Maddi olarak şehir dışında bir doktora gitmek istemeyende birçok hasta olabilmektedir.

Bu kapsamda Online Vajinismus Tedavisi ile Evde Vajinismus Tedavisi uygulamasını yapabilmekteyiz. Konu hakkında zaten tecrübemiz varken ve tedavi uyguluyorken Koronavirüs Covid19 virüsünün yaygınlaşması nedeniyle bu tedaviye ilgi oldukça artmıştır.

Evde Vajinismus Tedavisi konu hakkında uzman bir hekim eşliğinde yapılmalıdır. Tedavi olmak isterken uygulanacak yanlış yöntemler hastayı çözüm için içinden çıkılmaz bir psikolojik duruma sokabileceği gibi erkekte de erken boşalma hatta ereksiyon problemine de sokabilir.

Unutmayın Vajinismus %100 çözülebilen bir hastalıktır. Hastalığının derecelerinin olması tedavi süresini etkiler. Basit derecedeki vajinismus hastalarının birçoğu ilk seans sonrasında hastalıktan kurtulurken, ağır derecedeki vajinismus hastaları da kısa zamanda 3 seanslık süreç içinde bu sıkıntıdan kurtulabilmektedir. Korkularınız, maddi durumunuz, içe kapanıklığınız tedavi için engel olarak görünse de aslında hayatınız önündeki bir engeldir. Yüz yüze Vajinismus Tedavisi için imkânı olmayan herkese önerimiz Evde Vajinismus Tedavisi kapsamında Online Vajinismus Tedavisi seanslarına katılarak bu sıkıntılı, üzüntülü süreçten kurtulmalarıdır. Hayat yeniden başlayabilirsiniz.

Modern ve Alternatif Tıp Yöntemleri

Evde Vajinismus Tedavisi