Online Vajinismus Tedavisi (e-vajinismus) ile evde kendi konfor alanınızdan çıkmadan doğru yönlendirmelerle vajinismus hastalığından kurtulmanız mümkün.

Covid-19 sebebiyle tüm dünya zorlu bir süreçten geçti. Tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de salgınla ilgili alınan önlemler, yayılımı ile ilgili endişeler hayatımızın her aşamasını etkilemeye devam etti. Bu durum sağlık alanında hastalarımızın tedavi hizmeti alımını geciktirmesine, hastalıkların tedavisini ötelemelerine veya farklı tedavi yaklaşımı arayışına neden oldu.

Pandemi süreci ile değişen hayat şartları sağlık alanında online hizmet alımını gündeme getirmiştir. Tele-sağlık, online danışmanlık, online doktor konsültasyonları, video görüşmeleri daha fazla popüler olmaya başlamıştır.

Vajinismus cinsel birleşmenin mümkün olmadığı bir hastalıktır. Vajinismus hastalığında problem vajina girişindeki kasların cinsel birleşme esnasında istemsiz ve tekrarlayıcı bir şekilde kasılarak ilişkiye engel olmasıdır. Bu kasılma sadece cinsel birleşme esnasında olmayıp jinekolojik muayene sırasında hastanın kendine tampon, fitil uygulaması ile birlikte de görülür.

Vajinismus hastalığı zaten erteleme ile giden bir hastalıktır.

Bu nedenle pandemi vajinismus rahatsızlığı olan çiftlerin yardım almalarını daha da geciktirmiştir. Sağlık alanında hastalarımıza pek çok konuda online destek artarken vajinismus tedavisinde de online tedavi hizmeti giderek yaygınlaşmıştır.

Vajinismus tedavisinde eskiden yaygın kullanılan aylarca süren psikanalitik yaklaşımlı psikoterapi seansları yerine 1960’lı yıllardan sonra başlayan davranışsal bilişsel terapi ile artık 2-3 saat içinde %100 başarıya ulaşmaktayız. Yıllardır yapılan, başarısını kanıtlamış bu tedavi yöntemi ile kazanılan deneyimlerimizi pandemi döneminde Online Vajinismus tedavisine aktararak devam etmekteyiz. Covid-19 pandemisi ile şehir dışına çıkmak istemeyen, yurtdışı hastaları, karantina kapsamındaki hastalar için başlayan ve hala ankaraya hemen gelemeyen hastalarımız için bu tedavimiz 4-5 seansta %80 başarıya ulaşmaktadır. Tedavi kendi ev ortamlarında  yanlarında telefon veya internet erişim olan bir bilgisayar ile görüntülü görüşmeler ve hastaya özel yaklaşımlarla  yapılmaktadır.

Yüz yüze vajinismus tedavisinde ortalama başarımız 2-3 saat iken online vajinismus tedavisinde 4-5 seans olmuştur. Uygulanan tedavinin online olması hastaların başarı sonucuna ulaşmasını olumsuz etkilememiştir. Tedavide uygulanan yöntem hastaya korkularına, yapabildiklerine göre kişileştirilerek uygulanır. Online vajinismus hastalarımıza tedavi sürecinde bir aksaklık yaşadıklarında, istedikleri hızla ilerlemedikleri zaman EK ÜCRET ALMADAN yüz yüze tedaviye gelebilecekleri güvencesini veriyoruz. Bu da hastalarımızın kaygısız, rahat terapiye başlamalarına neden oluyor. Tedavinin başından sonuna kadar uygulayıcısı Op. Dr. Ümmügülsüm SOYTÜRK oluyor. Seanslar da başka bir hekim ya da psikolog yardımı alınmıyor.

Online Vajinismus Tedavisi (e-vajinismus)

Online Vajinismus Tedavisi (e-vajinismus) , Op. Dr. Ümmügülsüm SOYTÜRK tecrübesiyle yaşanıyor.

Dr. Soytürk ailesi olarak biz daha önce alt yapısını hazırladığımız Online Vajinismus Tedavisi bir diğer adıyla e-vajinismus uygulamamız ile Ankara’ya gelmekte sıkıntı yaşayan her danışan için kullanabiliyoruz.

Vajinismus kulaktan dolma bilgiler ile tedavi edilecek bir rahatsızlık olmadığı gibi, bu kulaktan dolma bilgiler ve yanlış uygulamalar nedeniyle de büyük sıkıntılar haline gelebilir.

Online Vajinismus Tedavisi (e-vajinismus) bir bilgisayar ya da mobil telefon,tablet aracılığıyla karşılıklı olarak video seanslarını kapsamaktadır. Kişiye özgü verilen şifreler ile program girilmesi sağlanır ve doktor ile hasta karşılıklı olarak görüşürler. Vajinismus tedavisi hakkında daha fazla bilgi için vajinismus tedavisi sayfamızı inceleyebilirsiniz.

SİZDEN GELENLER
RANDEVU TALEBİ