Çok yorgunum

Çok yorgunum, sürekli uyumak istiyorum diyenler dikkat

Bağırsağın mantar enfeksiyonu pek çok şikayetinizin nedeni olabilir. Yorgunluk, enerji eksikliği, keyifsizlik, şekere düşkünlük, kas ağrıları, kabızlık, şişkinlik, alerji gibi şikayetlerin sebebi bağırsaklarımızdaki mantar sayısının artmasına bağlı olabilir. İnsan bağırsağında milyonlarca mikroorganizma yaşar. Bunların çoğu bakteri olmasına rağmen bir kısmı mantarlardır.

Çok yorgunum, sürekli uyumak istiyorum diyenler dikkat 1

Bakterilerin vücudumuz pek çok olumlu etkileri vardır. Mantarlar ise çoğalmasını istemediğimiz ve bağırsaklardaki sayısını minimuma indirmek istediğimiz canlılardır.  Bakterilerin  bağışık sistemini desteklemek gibi önemli bir görevi vardır. Ayrıca kişinin kendini iyi hissetmesini sağlayan ve ağrı yolaklarımızı yöneten serotonin dediğimiz hormonun da sentez yeridir. Yaygın kaygı bozukluğu olan, depresyonu olan hastalara seratonin içeren ilaçlar verilir. Halbuki bağırsaklarımızdaki küçük bakterilere iyi bakarsak vücut bu hormonu fazlasıyla üretir ve bu ilaçlara da gerek kalmaz.

Bağırsak mantarlarının en çok sevdiği gıda şekerdir. Diyette ilk olarak yapmamız gereken şekerden ve şekerli gıdalardan uzak durmaktır. Beyaz un ve türevlerinden elde edilen her şey vücutta şekere dönüşür. Her türlü rafine edilmiş şeker ve türevlerinden uzak durmak beslenme politikamızda ilk şart olmalıdır.

Çok yorgunum, sürekli uyumak istiyorum diyenler dikkat 2

Çok yorgunum

Adres: Kızılırmak Mahallesi 1446. Cadde Alternatif İş Merkezi No:12 Kat:5 Daire:20 Çukurambar / Ankara
Telefon: +90 (312) 210 16 26