Vajinismus Tedavisi cinsel ilişki sırasında vajinanın istemeden daralması sonucu, cinsel birleşmenin olmaması durumunda uygulanan bir tedavidir. Kadın cinsel problemleri arasında en kolay ve hızlı tedavi edilebilen bir rahatsızlıktır. Vajinismus tedavi edilmezse sonsuza kadar devam edebilecek bir rahatsızlıktır!

Vajinismus hastaları ile ilk görüşmede bize anlattıkları şikayetleri cinsel birleşmeden korkma ve ağrı, acı olacak düşüncesi ile kasılma davranışıdır. Hastalarımızın çoğunda cinsel birleşme öncesi yakınlaşmada hiçbir sıkıntısı yokken birleşme anı geldiğinde ağrıdan korkarak istemsiz bir şekilde bacaklarını kapatarak ilişkiye engel olma söz konusudur.

Vajinismus hastalarının pek çoğunda cinsel birleşme dışında vajen girişine dokunmama, eşine dokundurmama, vajinal fitil uygulayamama, jinekolojik muayene olamama gibi korkuları vardır.

Vajinismus tedavisi detayları için sayfamızı inceleyebilirsiniz.

Youtube Dr. Soytürk Kanalımızdan Hasta Yorumları Videolarımızı izleyebilirsiniz.

Tüm Gerçek hasta yorum yazılarımız için yorum  sayfamızı ziyaret etmenizi öneririz

Vajinismus Tedavisi Ankara

Ankarada bulunan kliniğimizde tedavi başarısı %100 e ulaşır. Bu başarıya ulaşmak için 1. Şart hastanın vajinismus tedavisini olmayı istemesi, 2. şart eşinin vajinismus tedavisi sürecinde ona gösterdiği destek ve son şart tedaviyi yürüten hekimine tam güvenmesi gerekir. Vajinismus tedavisi işleminde genelde kızlık zarı alınması (himenektomi), ilaç tedavisi, uzun psikoterapi seansları gibi invaziv, karmaşık, uzun tedavilere ihtiyaç yoktur. Bu şekilde hatalı tedaviler, uzun tedavi süreçleri, cerrahi işlemler hastanın gözünü korkutur, tedaviye inancını kaybettirir. Sonrasındaki tedavi aşamasını da zorlaştırır. Bu nedenle vajinismus tedavisine başlamadan önce çok iyi araştırma yapılmalıdır.

Ankara’da vajinismus tedavisi hizmeti veren merkezimizde tedavi süreci ortalama 2-3 saat sürmekte, bunu hastanın durumuna, isteğine ve doktor muayene sonucuna göre 1-3 seans a bölerek vermekteyiz.

Hastalarımızın %90 bu süre içinde çözüme kavuşmakta, ama nadiren bu üç şartı yerine getiremediğimiz hastalarda seans 4-5’e kadar uzayabilmektedir. Başvuran hastalarımıza bilgilendirme görüşmesi ücretsiz tedaviyi uygulayan doktorumuz tarafından yapılmakta hasta karar verirse böylelikle aynı gün seansa başlanmaktadır. Vajinismus tedavisinde amaç hastanın sadece cinsel birleşmesini sağlamak olmamalıdır. Çünkü kadınların pek çoğunda kliniğe başvurmasa bile cinsel isteksizlik ve orgazm olamama problemi vardır. Bu nedenle vajinismus tedavi merkezimizde vajinismus tedavisinin yanında hastalara sonrasında bu sıkıntılar ortaya çıkmaması için eğitim verilmektedir.

Hastanın sonraki takiplerinde bu problemleri sorgulanmakta varsa problemleri çözümleri açısından hasta tekrar değerlendirilmektedir.

SİZDEN GELENLER
RANDEVU TALEBİ